Mia Mar nastavlja potragu za najprodavanijim modelom cipela

Nakon cipela Clox, koje su doživjele globalnu slavu, kreativka Mia Mar odlučila se posvetiti svom unikatnom, umjetničkom izričaju više nego standardnim, uokvirenim tržišnim pothvatima. Njezina treća kolekcija Bouquet utjelovljuje ručno rađene cipele proizvedene u Hrvatskoj od premium talijanske lakirane kože.

Svaki par cipela je unikatni cvjetni aranžman, jedinstven i neponovljiv primjerak koji aranžira Mia Mar osobno.

Kampanja se sastoji od fotografija te videa koji nosi naziv ‘Reklama za cipele’ te prikazuje Miju Mar i njen oportunistički karakter u potrazi za novim temama i inspiracijama, kako bi stvorila cipele koje će zadovoljiti potrebe tržišta i postati najprodavaniji model.

Za ovu jedinstvenu prigodu Mia je utjelovila puno uloga, od dizajnerice cipela, lica u kampanji, režije videa, glumice, fotografkinje do grafičke dizajnerice. Naime, ona voli sve kreativne aspekte branda držati pod svojim vodstvom jer vjeruje da tako najbolje prenosi sebe, svoju energiju i sve ono u što vjeruje.

Razveselite same sebe kupnjom unikatnog dugotrajnog Bouqueta ako je onaj posljednji kojim ste bile darivane već odavno uvenuo.

Prisjetili smo se i prijašnjih kolekcija.

Credits: Mia Mar / kreativni director, Zlatko Kelemenić / animator & video produkcija Karlo Jelić / asistent fotografije

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.