Na putovanjima popularan odlazak u shopping, ali i u hidromasažnu kadu

Na putovanjima je važno odsjesti u „modernim” objektima, no što to zapravo znači? Booking.com je proveo istraživanje u kojem je sudjelovalo 21.500 putnika iz cijelog svijeta, među kojima su i ispitanici iz Hrvatske, kako bi otkrio najvažnije kriterije pri izboru smještaja za odmor.

Zanimanje putnika za kupovinu i modu raste te čak 30 % putnika iz Hrvatske bira odredište sukladno tim interesima. Na takvim putovanjima, više od pola putnika traži dobru kulinarsku ponudu (51 %), dobar noćni život (45 %) i impresivnu arhitekturu (32 %).

Dodatnu prednost na takvim putovanjima predstavljaju modno osviješteni lokalni stanovnici jer dijelu putnika iz Hrvatske (24 %) pružaju inspiraciju za vlastite odjevne kombinacije, a prisutnost odredišta na društvenim mrežama određuje njegovu privlačnost za 17 % ispitanika iz Hrvatske.

Smještaj sa stilom

Što putnici traže u smještajnim objektima kada žele boraviti sa stilom? Istraživanje je pokazalo da 43 % putnika iz Hrvatske traži objekte elegantnog interijera, smještene u blizini modernih kafića, restorana i zabavnih sadržaja (38 %), u sklopu kojih se nalaze infinity bazeni (25 %) i balkoni (30 %).

Kada je izbor smještajne jedinice u pitanju, više od pola ispitanika iz Hrvatske (62 %) smatra da je prekrasan pogled na more najvažniji faktor, iza čega slijede balkoni koji također pružaju prekrasan pogled (50 %) te pogled na lokalnu znamenitost (27 %). Što se ostalih značajki tiče, putnici iz Hrvatske su naveli da hidromasažne kade također pridodaju stilu smještaja (37 %), kao i velika ogledala (37 %) te prirodno osvjetljenje za fotografiranje selfieja (3 %).

„Kada putujem, volim boraviti u modernim objektima pa za mene nema boljeg od izuzetno elegantnog hotela Chateau Marmont u Los Angelesu. Obožavam smještajne objekte sa SPA sadržajima gdje god se nalazili, no sadržaji i pogled koji se pruža iz Aqualina Resort & Spa nemaju premca. Apartmani Cheval Three Quays at The Tower of London također su mi vrlo dragi zbog centralne lokacije i blizine brojnih urbanih kafića i restorana”, kaže Christian Cowan, modni dizajner.

Modna odredišta

Možda vas neće iznenaditi što su putnici na pitanje o tome koje odredište smatraju najatraktivnijim kad je riječ o modi uglavnom odabrali poznata modna središta u kojima se održavaju Tjedni mode kao što su New York, London i Milano pa su se ta odredišta očekivano našla i među 10 najpopularnijih. Ostala modna odredišta uvrštena na popis uključuju Tokio, Dubai, Barcelonu, Las Vegas, Los Angeles i Rim.

Kad je riječ o planiranju odjeće za putovanja u neke od modnih destinacija čak 46 % putnika iz Hrvatske najviše planira što će spakirati kako bi izgledali odlično kad posjećuju neko odredište s ludim zabavama – a upola manje putnika iz Hrvatske najviše vremena provode pakirajući odjeću za putovanja u posjet velikim gradovima.

Top 10 najpopularnijih gradova mode

Pariz

New York

London

Milano

Tokio

Dubai

Barcelona

Los Angeles

Las Vegas

Rim

Prema mišljenju putnika iz Hrvatske najpopularniji modni gradovi su:

1. Pariz

2. Milano

3. London

4. New York

5. Rim