KAD ĆE TAJ PETAK Časopis kojeg su majnkraftovci priželjkivali stiže na kioske

Vodeći dječji izdavač Egmont najavio je izlazak Minecraftovog službenog časopisa 25. kolovoza.

Minecraft: Službeni časopis jedini je časopis nastao u suradnji s Mojangom, a namijenjen je publici od čak 55 milijuna aktivnih korisnika. Prvi broj donosi 52 stranice bogatog sadržaja za majnkraftovce, kao i mnoštvo iznenađenja.

Prvo izdanje sadrži ekskluzivni pogled iza scene i vodi ljubitelje Minecrafta u Mojangove urede u Stockholmu te prikazuje građevine koje su izradili članovi Minecraftove zajednice. Za igrače koji žele postati bolji graditelji prvi broj časopisa donosi savjete i upute za gradnju, s detaljnim nacrtima i koracima za što uspješniju igru.

Sve savjete i trikove predstavlja četvorka odvažnih pustolova koje je kreirao Mojang posebno za časopis. To su Sparks, Bear, Scout i Monty – čije pustolovine možete pratiti i u službenom stripu na stranicama časopisa, nastalom u suradnji s Mojangom.

Kao brend, Minecraft i dalje neprestano jača. Zajednica Minecrafta najveća je i najbrojnija na svijetu, s čak 56 milijardi pregleda na YouTubeu u 2016. Osim toga, dosad je prodano više od 122 milijuna primjeraka same igre.

Prije samo nekoliko tjedana, E3 je najavio Better Together, novi inovativni iskorak u razvoju igre od Microsofta, zahvaljujući kojem će se igrači moći ujedinjavati neovisno o platformi. U tijeku je i kontinuirano ulaganje u inovaciju igre s novim likovima i lokacijama, kako iskusnim igračima ne bi slučajno postalo dosadno.

Laura Adnitt, direktorica izdanja u Egmont Publishingu kaže: „Oduševljeni smo što ovoga ljeta na britansko i ostala tržišta donosimo ovaj izvanredan proizvod. Interes za Minecraftom veći je nego ikada do sad i stoga znamo da će zajednica željno dočekati ekskluzivne sadržaje koje donosimo u službenom časopisu.“

Lydia Winters, direktorica brendinga u Mojangu dodaje: „Presretni smo što ćemo časopis vidjeti na tržištu, to je rezultat višemjesečnoga napornoga rada i donosi najbolje od Minecrafta. Uistinu smo se potrudili trudili stvoriti najbolji mogući časopis za naše obožavatelje.”

Ispeci pa reci...

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.