dm beauty break: Predstavljeni novi proizvodi i trendovi iz svijeta ljepote
U ambijentu zagrebačke La Grme održan je dm beauty break na kojem su predstavljene novosti iz dm beauty svijeta, uz prezentaciju trendova i najnovijih proizvoda za njegu i make-up iz dm-ove ponude.
„U suradnji s našim dragim partnerima ekskluzivno smo predstavili odabrane proizvode u ponudi dm prodavaonica koje redovito obogaćujemo novim brandovima u želji da tržište oplemenimo prateći svjetske beauty trendove. Uz velik broj poznatih brandova kupcima nudimo i kozmetiku vlastitih dm marki koje krasi iznimna kvaliteta i pristupačna cijena.
Ovom prigodom slavimo i 30. rođendan naše marke prirodne kozmetike alverde koja nudi gotovo 450 proizvoda. Prezentirali smo i novu liniju dm-ove dekorativne kozmetike trend IT UP koja ima sve što ljubiteljicama make-upa treba, ali i najavili veliku novost na našim policama – SEINZ, kozmetiku za modernog i osviještenog muškarca, rekao je Ivan Horvat, menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u.
dm je tom prilikom predstavio probrane linije novih i inovativnih brandova u svojoj ponudi – popularnu dekorativnu kozmetiku Aura, prirodnu kozmetiku Nacomi spravljenu od ekološki prihvatljivih sastojaka čiji proizvodi nisu testirani na životinjama, najprodavaniji japanski brand za njegu lica Hada Labo. Hrvatska parfemska kuća najavila je nov miris razvijen u suradnji s dm-om, a oduševljene gošće dobile su priliku spraviti jedinstven parfem s vlastitim potpisom.