Topla dobrodošlica: Sitnice koje pomažu putnicima da se osjećaju kao kod kuće

Odlazak na odmor nešto je čemu se svi raduju, međutim, povremeno može izazvati osjećaj stresa i strah da će nešto propustiti dok pokušavaju svoj boravak iskoristiti na najbolji mogući način.

Topla dobrodošlica po dolasku u smještajni objekt može učiniti razliku i pomoći putnicima da se brzo prebace u raspoloženje za odmor. I dok brojne vrste nehotelskih smještajnih objekata nude izvrsne sadržaje, brojni putnici smatraju da je upravo osobni pristup ono zbog čega ćete se u nekom objektu osjećati kao kod kuće. 68% globalnih putnika i 66% putnika iz Hrvatske slaže se da je pružanje ugodnog smještaja i drugog doma gostima za njih ono što čini dobro gostoprimstvo.

Prema nedavnom istraživanju Booking.com-a u kojem je sudjelovalo 21.500 putnika s 29 različitih tržišta, više od pola globalnih putnika (55%) i 66% putnika iz Hrvatske voljelo bi dobiti paket dobrodošlice od domaćina, a među njima, 10% gostiju (6% za goste iz Hrvatske) bilo bi razočarano kad ih u sobi ne bi dočekao nikakav poklon dobrodošlice.

Osobna nota kao što su lokalni savjeti može biti iznimno korisna. Informacije o lokalnim delicijama koje vlasnik ili upravitelj objekta podijele s gostima ocijenjene su kao najvrjednije informacije koje bi putnici voljeli dobiti u paketu dobrodošlice (40%) što misli čak 53% ispitanika iz Hrvatske, kao i preporuke koje su personalizirane upravo za njih (36% za globalne putnike, 40% za putnike iz Hrvatske).

A gdje god ih putovanje odvede, više od pola globalnih putnika (51%) očekuje ugodnije okruženje zahvaljujući angažmanu vlasnika, a isto očekuje i 59% putnika iz Hrvatske, pri čemu gotovo pola globalnih putnika (48%) aktivno traži toplu dobrodošlicu nakon stresa koje donosi putovanje (isto vrijedi za 54% putnika iz Hrvatske). Osim toga, 44% gostiju iz Hrvatske želi da se netko brine za njih i očekuje da im domaćin pruži toplu dobrodošlicu kako bi zajamčili da se brzo prilagode novom okruženju.