Što će ljubiteljima putovanja donijeti Travalyst?

Tvrtke Booking.com, Ctrip, Skyscanner, TripAdvisor i Visa udružile su snage s Vojvodom od Sussexa u prvoj inicijativi takve vrste koja se primjenjuje diljem turističkog sektora s ciljem otkrivanja i promoviranja rješenja za povećanje održivosti putovanja.

Putnici sve više žele imati jednostavan i transparentan pristup većem broju mogućnosti za održivija putovanja. Stoga Travalyst želi pomoći tvrtkama da zadovolje tu potražnju i iskoriste ovu platformu kako bi potrošačima prenijeli važnost održivih načina putovanja. Ovo partnerstvo također će dati prednost radu s lokalnim zajednicama, suradnji s lokalnim poduzetnicima i promicanje najboljih primjera iz prakse.

Više od polovice svih putnika izjavilo je da su ove godine još odlučniji u želji da odaberu više održivih putovanja nego prošle godine, ali mnogi ne znaju kako. U prepreke za ostvarivanje te želje u praksi ubrajaju se manjak znanja, naizgled veći troškovi te nedovoljno raspoloživosti ili privlačnih opcija. Unatoč tomu, mnogim putnicima diljem svijeta na prvom je mjestu utjecaj na lokalne zajednice i okoliš.

  • 71% putnika diljem svijeta smatra da bi putničke agencije trebale ponuditi više opcija za održiva putovanja, a 68% putnika izjavilo je da im je bitno da se novac koji potroše preusmjeri u lokalne zajednice

  • U posljednjih 12 mjeseci 10 milijuna korisnika Skyscannera odabralo je let s najmanjom mogućom emisijom CO2

  • 75% partnera Ctripa predano je njihovoj inicijativi koja kao nit vodilju ima sljedeću formulu: smanji, ponovno iskoristi, recikliraj resurse i regeneriraj živote u ekosustavu putovanja

  • U sljedeće četiri godine predviđa se rast globalnog tržišta održivog turizma za 340 milijardi dolara, odnosno 10%.