Prvi hrvatski #gastrocrawl: Kako sudjelovati
U utorak, 8. listopada, METRO obilježava četvrti „Dan mojeg poslovanja“ posvećen malim i srednjim poduzetnicima, a kojem su se pridružili poduzetnici iz cijele Hrvatske te za ovaj dan pripremili posebne ponude za građane i građanke kako bi zajedno proslavili svoj dan.
Tako će na „Dan mojeg poslovanja“ kultna zagrebačka gostionica Tip-Top svojim gostima ponuditi mesni i riblji meni u četiri slijeda po cijeni od samo 125 kuna, dok će poznata slastičarnica Millenium posluživati goste kolačem po izboru i kavom, Coca-Colom ili Romerquelleom za svega 26 kuna. Pelati Food Store nudi pizza cut po izboru i jedno piće (Coca-Cola ili pivo od 0,5 litara) za 20 kuna, a Caffe Bar X3 je gostima pripremio komplete – kava po izboru i Cedevita za 15 kuna, ili Jack Daniel’s 1l i pet Coca-Cola za 350 kuna.
Danu mojeg poslovanje pridružili su se i poduzetnici iz drugih dijelova Hrvatske. Na sjeveru, varaždinski Restoran Domenico će pripremati burgere i krumpiriće za samo 20 kuna, dok će Osječanke i Osječani moći pojesti veliku porciju ćevapa u Fabrique Osijek za 25 kuna. „Danu mojeg poslovanja“ pridružili su se i riječki i zadarski ugostitelji, pa će riječki restoran Placa 51 pripremati BBQ rebarca, coleslaw salatu i krumpiriće za samo 20 kuna, a svi ljubitelji gina će u zadarskim Hype Baru, Teatro Baru i The Factory Baru moći uživati u ginovima u pola cijene.
Kako bi dodatno potaknuo građanke i građane na sudjelovanje na Danu mojeg poslovanja, METRO organizira i prvi hrvatski Gastro Crawl u kojem vrlo jednostavno mogu sudjelovati svi na način da 8. listopada iskoriste posebne ponude ugostitelja diljem Hrvatske. Jedino što trebaju napraviti je objaviti selfie uz hashtag #gastrocrawl na društvenim mrežama, a koji prikazuje kako s društvom uživaju u posebnim ponudama jednog ili više lokala – broj objavljenih selfija nije ograničen, kao ni broj lokala u kojima se mogu fotografirati. Društvo koje objavi najkreativnije selfije, METRO će odvesti na putovanje u Lisabon ili Barcelonu. Za više informacija o sudjelovanju, kao i detaljni pregled lokala s posebnim ponudama, posjetite Gastro Crawl Facebook event.
METRO je za sve poduzetnike koji se pridruže “Danu mojeg poslovanja“ osigurao i digitalnu platformu za promociju te marketinšku podršku kako bi građanima zajedno približili ulogu i važnost malih i srednjih poduzetnika u društvu, kao i raznolikost ponude i usluga koje pružaju. Prošle godine u „Danu mojeg poslovanja“ sudjelovalo je 350 tisuća poduzetnika iz 25 zemalja, među kojima više od 3 tisuće malih i srednjih poduzetnika iz Hrvatske.