DIGITALNA KOLEKCIJA Hey Reilly “prilagodio” remek-djela 21. stoljeću
Digitalni umjetnik Hey Reilly dao je novi izgled djelima Van Gogha, Botticellija i Da Vincija, prilagodivši ih digitalnoj generaciji. Koristeći novi Samsung Galaxy Note 10+, ovaj modni dizajner i ilustrator stvorio je digitalnu kolekciju remek djela pod nazivom Mobile Masterpieces. Ova kolekcija prilagođena je publici 21. stoljeća, a oživljava brojne europske umjetnine među kojima je i Veemerova „Djevojka s bisernom naušnicom“.
Ovo je prvi put da Hey Reilly koristi pametni telefon za stvaranje i dijeljenje svojih djela. Kako bi ih podijelio sa širom publikom, Reilly društvene mreže koristi kao galeriju koja inspirira fanove i potiče ih na razmišljanje, kako o samoj umjetnosti tako i o kreativnim alatima na dohvat ruke.
Samsung Galaxy Note 10+ korišten je tijekom cijelog kreativnog procesa – od pronalaska inspiracije, snimanja i fotografiranja do uređivanja i dijeljenja gotovih umjetničkih dijela. Također, iskorištene su sve prednosti ovog pametnog telefona, poput S Pen olovke, vrhunske kamere, AR Doodle funkcije, profesionalnog softvera za uređivanje video sadržaja, snažne baterije i do 1TB interne memorije.
Društvene mreže pokreću nove načine stvaranja, dijeljenja i konzumiranja umjetnosti. Činjenica da je hashtag #art na Instagramu korišten više od 334 milijuna puta u 2019. godini pokazuje kako je ova društvena mreža omiljena među ljubiteljima umjetnosti diljem svijeta. Čak 80% kolekcionara umjetnina Instagram koristi kako bi otkrili nove umjetnike, dok 75% ovdje nalazi radove koje želi kupiti.
Digitalna remek djela umjetnika uključuju: Selfie Portret, Damu s mops-žabom, Zagonetni osmijeh, Djevojku s crvenim nosom i Veneru osmijeha. Sva djela od sada se mogu preuzeti na Samsung online zajednici umjetnika Galaxy PENUP.
„Moj Instagram profil je poput galerije – prostor pun pozitivne energije u kojem dijelim svoje radove kao umjetnik, modni i grafički dizajner.
To znači da se stalno moram prilagođavati i razvijati svoja djela, kreativni proces i inspiraciju kako bi i dalje mogao stvarati iznimne sadržaje. Note10 + oslobodio me monitora i miša i pomogao mi da cijeli proces dosegne višu razinu.
Humor je oduvijek bitan dio moje umjetnosti i ako ovaj niz djela nekoga potakne na smijeh, makar na nekoliko sekundi, ja ću biti sretan čovjek“, ističe Hey Reilly.
Hey Reilly
Hey Reilly jedan je od najistaknutijih digitalnih umjetnika na Instagramu, poznat po stvaranju slika koje odražavaju njegov suptilni osjećaj za spajanje mode i likovne umjetnosti.
Umjetnik, koji je na svom profilu potpuno anoniman, njeguje osebujni stil koji nastoji uobličiti pop kulturu, proširujući granice u carstvo grafičke umjetnosti. Njegov rad čine ručno crtani i mukotrpno izvedeni vektorski elementi u kombinaciji sa živim bojama, digitalnim kolažima, postojećim i prerađenim fotografijama, uz dodatak pop motiva, crtanih likova i londonske ulične kulture.
Djela Hey Reillyja našla su se u kampanjama mnogih vrhunskih marki kao što su Moncler, Calvin Klein, Marc Jacobs, Nike, LOVE Magazine, Vogue Italy i BIMBA Y LOLA. Njegov modni brend predstavljen je na Dover Street Marketu, a može se naći u trgovinama poput Selfridges, Harvey Nichols i Lane Crawford. S više od 145 000 pratitelja na Instagramu, Reilly je prepoznat u modnim i umjetničkim krugovima u Americi i Europi kao netko tko stvara iznimna i provokativna djela.