Glumice Mada Peršić i Mirta Zečević u ulozi manekenki
Foto Nikola Zoko
Moda je igra, a mi smo ti koji smišljaju pravila, izjavila je stilistica Alma Premerl Zoko predstavljajući Lolitu – kolekciju za hladnije vrijeme godine, svojeg modnog brenda Alma fashion. I ovog puta fokus je na tijelu, odnosno u njegovoj (ne)savršenosti, ali i u spretnosti da se s dobrim krojevima prekriju nedostatci i naglase aduti.
Kolekciju čine hlače ravnih nogavica u kombinaciji s asimetričnim tunikama, tople jakne i kardigani, dnevne haljine raskošnih volana, dnevne suknje, puno umjetne kože, tila i mekanih vunenih ogrtača.
Za Lolitu Alma koristi mahom prirodne tkanine koje naglašavaju ugodnost nošenja, ali i popularnu A formu u koja skriva obline ili otkriva siluetu.
I u ovoj se sezoni pojavljuju multifunkcionalni komadi koji se nose na barem dva načina, dvobojni predmeti koji su prilagođeni za nošenje u dnevnim i večernjim prigodama po čemu je ovaj brend poznat od svoje prve kolekcije.
– Volim funkcionalnost u svakom trenu, posebno kad je odjeća u pitanju. Dobar odjevni predmet podiže samopouzdanje, vraća osmjeh na lice, pruža sigurnost, a ovisno o vremenskim uvjetima treba biti prilagođen i hladnijem proljeću i toploj sredini jeseni.
Foto Nikola ZokoI dalje razvijam baznih 19 krojeva s kojima je počela priča o mojem modnom brendu, koji su prilagođeni različitim oblicima građe.
U dizajnu pazim da su krojevi prilagođeni tijelu, tako svaka “jabučica” mojom tunikom lako prekrije donji trbuh, a “kruškica” sakrije bokove.
ashion je uvijek svjež i drukčiji, ali i svevremenski. Ono što ste kupili u prošlim sezonama moderno je i ove, a novi komadi služe kako biste stilski samo nadogradili ono što već imate u ormaru’, kaže Alma.
Kampanja za hladnije vrijeme snimljena je na Zrinjevcu, a u glavnim ulogama su se našle dvije glumice – Mada Peršić i Mirta Zečević, koje svojom građom tijela, ali i osobnostima utjelovljuju Alma fashion Lolita ženu.
Ona je uspješna i samosvjesna, lijepa i stvarna, nesputana i moderna, jednostavna i posebna u svakom svom koraku.
Kako bi naglasila moć domaće proizvodnje, Alma je u kampanju uključila još dva hrvatska brenda – Borovo s kolekcijom Be Queen te Jadran čarape.