UHVATI RITAM Šest savjeta kako potaknuti gubitak suvišnih kilograma

Neovisno o tome želite li izgubiti kilograme zbog zdravstvenih problema ili podizanja samopouzdanja, činjenica je da zdrava tjelesna težina ima pozitivan učinak na psihičko te, dakako, fizičko zdravlje osobe.

1. Postavite realistične ciljeve.

Pritom je bitno naglasiti kako se pri mršavljenju često griješi u jednoj stvari: naime, nemoguće je ciljano „otopiti“ samo jedan dio tijela.

Važno je postaviti realistične ciljeve te mršaviti zdravim tempom. Dakle, gubitak od pola do jednog kilograma tjedno je dovoljan kako biste na zdrav način započeli svoj put. Ovakav, lagani, ritam potaknut će brži rad metabolizma i ravnomjerno mršavljenje što će naposljetku doprinijeti uravnoteženom izgledu vašeg tijela.

Također, potrebno je uzeti u obzir i prirodni oblik tijela svake osobe te se pomiriti s činjenicom da jednostavno nemaju svi noge poput Heidi Klum i da je za to jedini krivac genetika.

2. Postignite manjak kalorija.

3. Jedite više namirnica koje potiču gubitak težine.

4. Izbjegavajte brzu i slanu hranu.

Gubitak kilograma postiže se, dakako, manjim unosom kalorija. Važno je naglasiti da žene nikada ne bi smjele unositi manje od 1200 kcal dnevno, dok je za muškarce ta brojka nešto viša te iznosi 1800 kcal.

Manji unos ćete najlakše postići izbacivanjem gaziranih pića, fast fooda i ostale obrađene hrane iz svog jelovnika, a već je manjak od 500 do 1000 kcal dovoljan kako biste primijetili razliku. Umjesto hrane koja obiluje lošim ili praznim kalorijama, okrenite se zdravim varijantama poput voća, povrća i bobičastih plodova koji će vas, za razliku od procesiranih ugljikohidrata, dulje držati sitima.

Posavjetujte se s nutricionistom o unosu proteina i koja vam je dnevna količina potrebna u odnosu na kalorijsku vrijednost obroka. Po nekim istraživanjima, uz odgovarajući unos proteina, gubljenje težine potaknut će i vlakana, njih oko 30 grama dnevno.

5. Kardiovaskularne vježbe tope masnoće.

Naravno, uz promjenu prehrambenih navika, važno je i aktivno živjeti, a to se može postići kardiovaskularnim vježbama te treninzima snage. Kardio vježbe dobre su za topljenje kalorija i masnih naslaga, no ono što će zaista oblikovati vaša bedra su vježbe snage.

Za razliku od samog mršavljenja kojim ne možete ciljano stanjiti samo jedno područje, vježbama snage sami određujete fokus. Dakako da bi se i one trebale izvoditi kružno, no ako su bedra vaše problematično područje, onda ćete nešto više raditi na njima.

Vježbe snage jačaju vaše mišiće i daju lijep oblik vašim nogama, dok kardiovaskularne vježbe tope masne naslage te ih je za maksimalne rezultate najbolje kombinirati i izvoditi kružno.

6. Ipak, ne pretjerujte s treninzima.

Naposljetku, važno je naglasiti kako je i u treninzima, kao i pri smanjivanju unosa kalorija, važna umjerenost. Nemojte preopteretiti svoj organizam: kao i vama, i mišićima je potreban odmor kako bi rasli! Volite svoje tijelo, odnosite se prema njemu kao prema najboljem prijatelju i ono će vas zauzvrat nagraditi.

Ispeci pa reci...

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.