JUTARNJA RUTINA USPJEŠNIH OSOBA Šest navika koje bi vam mogle promijeniti život

Sastoji li se vaše jutro od borbe s alarmom, dizanja iz kreveta u zadnji tren te jurenja iz kuće samo sa šalicom “kave za van” u ruci jer kasnite na posao i nemate vremena za doručak? Svima se ponekad „zalomi“ ovakav početak dana, no ako su ovakva, kaotična, jutra vaša svakodnevica, trebali biste razmisliti o promjeni rutine. Naime, dobar početak ključan je za kvalitetan nastavak dana, a ustajanje na „pravu“ nogu može učiniti čuda za vaš život i zdravlje.

1. Planirajte

Benjamin Franklin svoja je jutra započinjao pomnim planiranjem dana. Vođenje planera uvelike pomaže u organizaciji, pogotovo ako na svojim leđima nosite više od jedne obveze, stoga si svako jutro isplanirajte dan koji je ispred vas. Ne zaboravite isplanirati i pauze između zadataka! Naime, cilj nam nije preopteretiti se poslom.

2. Pospremite krevet

Pospremanje kreveta ne izgleda kao važna stavka u životu, a svi je obavimo u nekom trenutku tijekom dana. Međutim, uspješni ljudi predlažu započinjanje dana upravo s pospremanjem kreveta kako biste svome jutru dali cilj i smisao. Pogled na pospremljen krevet motivirat će vas na obavljanje drugih obveza i pokrenuti vas u pravome smjeru.

3. Tjelovježba na prvom mjestu

Pokušajte se probuditi nešto ranije nego inače i otići u teretanu ili otrčati nekoliko krugova po kvartu. Stvaranjem ovakve navike imat ćete više energije tijekom dana, a i jutarnja će tjelovježba osigurati da se barem jednom dnevno pokrenete i date svome tijelu oduška.

4. Dišite

Izdvojite barem pet minuta svakoga jutra za sebe kako biste se opustili i samo – disali. Dišite duboko i pravilno: udišite kroz nos, a izdišite kroz usta. Ispunite si tijelo kisikom i očistite um od nepotrebnih briga.

5. Iskoristite vikend

Većina ljudi ima naviku duže spavati, odmarati se i više jesti vikendom nego radnim danom. Ovakav, nepravilan, ritam nije dobar za vaše tijelo, stoga bi bilo bolje da se i vikendom probudite ranije, prošećete ili se bavite drugom tjelesnom aktivnošću te iskoristite sve te slobodne sate.

6. Rutina, rutina, rutina

Svakome se ponekad dogodi da „zaglibi“ i u 11 sati se zatekne kako čita mailove i pada u zamke reklama. Kako biste to izbjegli, učinite svako jutro istim: budite se u isto vrijeme, doručkujte, a potom se bacite na posao. Obavite najprije najteži posao jer ćete se tako osjećati produktivnije i motiviranije znajući da je najgore iza vas.

Ispeci pa reci...

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.