Nova kolekcija brenda Mashna inspirirana cvijećem

Hrvatski brend Mashna ima novu cvjetnu kolekciju, ogrlice i ukrase za kosu kao stvorene za ljeto.  Upečatljiva, unikatna, nikad šarenija i veselija kolekcija ogrlica stigla je u pravi tren i odlično se slaže i s najjednostavnijim modnim kombinacijama.

Dizajnerica mladog brenda nakita Mashna ovog ljeta  razmišlja samo pozitivno. U cvijeću je pronašla inspiraciju za nove početke, procvat i preobražaj. Inspirativni dodatak za dan ili eleganciju za noć.

Cvijeće oduvijek ima značajnu ulogu. Vezujemo ga uz ljubav, sreću i prijateljstvo, a to je sve što ovih dana trebamo, kaže dizajnerica Petra Fabian Kapov. Ako dosad već nismo, vrijeme je da probudimo lijepo u nama i ljudima koji nas okružuju. Budemo si pogon i podrška.

U kolekciji upečatljivih ogrlica, Petra je spojila najbolje od boja.

“Razmišljala sam tako da je najjednostavniji način da od običnog dnevnog ili večernjeg stylinga postignem upečatljiv i privlačan, taj da ponudim efektan komad nakita. Trendseterice odavno znaju da se upravo na taj način može kompletno promijeniti percepcija nečijeg stila. Dobiti punoća i  personalizacija svake modne kombinacije. A i lijepo je osjećati se potpuno. Drugačije i privlačno.

Svaki komad je unikatan jer kombinacije cvijeća i boja slažem po trenutačnoj inspiraciji i osjećaju, pa je to još jedna od posebnosti ove kolekcije. Nitko neće nositi dvije iste ogrlice”.

Uz kolekciju ogrlica, dizajnerica je osmislila i ukrase za kosu za djecu, pa ih majke i kćeri, ali i prijateljice ili sestre mogu zajednički upariti.

I to je jedan od načina da dočaraju svoju bliskost i povezanost. Da budu, zaključuje dizajnerica, jednake, a različite. Bliske.

Što je Petra smislila predstavila je ljetnom kampanjom snimljenom u Istri, prelijepoj pulskoj Zelenici. Fotografije potpisuje Ana Bolobicchio (Anushcka Sien).