”Ušli smo u to nenadano, zbog djedove bolesti”

Mladi slavonski vizionar Zvonimir Kalić do svoje je poduzetničke ideje došao u želji da pomogne osobi koju voli. Naime, njegovo djetinjstvo ispunjeno je vedrim sjećanjima na djeda. No, u jednom trenutku lijepe obiteljske trenutke prekinula je velika tragedija.

”Djed se teško razbolio. Prvo je doživio moždani udar koji je ostavio velike posljedice na njegovo zdravlje. Na kraju još gore od svega, došao je zloćudni karcinom na mozgu. Doktori su nam rekli da se pripremimo na najgore”, ispričao je Zvonimir. Obitelj je dobila preporuku da djedu daju ulje konoplje, a nakon 40 dana korištenja tog ulja, djed je uz pomoć lijekova i ulja povratio snagu i govora i hoda.

”To nas je dovelo do ove priče, ove pozicije, da kad njega više nema, vidimo budućnost u proizvodnji konoplje”, kazao je Zvonimir.

Djed je iza sebe ostavio veliko imanje i hektare plodnih polja, pa je Zvonimir roditeljima predložio ideju da na imanju proizvode industrijsku konoplju.

”Ušli smo u tu priču iz vedra neba, nenadano, zbog djedove bolesti”. Iako su do tada živjeli s poljoprivredom nisu imali iskustva s tom poljoprivrednom kulturom, pa su ovim pothvatom krenuli u jednu nepoznatu avanturu.

”Bilo je određenih poteškoća kad nešto nismo znali, pa smo učili na greškama”, osvrnuo se Zvonimir na ne tako lagan poduzetnički put.

Prepreke na putu nisu ih pokolebale u tome da proizvode ”Croaticannu”, bio ulje od konoplje koje nastaje hladnim prešanjem sjemena konoplje rasle u strogo kontroliranim ekološkim uvjetima, a kroz prehranu ono ima pozitivan učinak na kosu, probavu, kožu, bilo da ga se unosi kao dodatak jelima ili samostalno.

Mladi poduzetnik Zvonimir Kalić se za konoplju zainteresirao zbog bolesti djeda, a nakon njegove smrti, podigao je posao proizvodnje industrijske konoplje. Već je u 20-ima proglašen najboljim mladim poljoprivrednikom.

”Preša je radila 24 sata dnevno punih 15 dana”, rekao je Zvonimir opisujući proces proizvodnje 2.000 naručenih boca ulja od industrijske konoplje ”Croaticanna”.


U trenutku kada pratimo životni i poduzetničkih put osmero kandidata druge sezone velikog jedinstvenog projekta ”Startaj Hrvatska”, Nova TV i SPAR Hrvatska započinju potragu za kandidatima nove sezone. Prijave za treću sezonu su otvorene.
Do sada je kroz dvije sezone ovog jedinstvenog društveno odgovornog projekta 16 kandidata uspješno postavilo svoje proizvode na police jednog od najvećih trgovačkih lanaca u zemlji i predstavili se kupcima. Uskoro će još jedan proizvod biti proglašen HIT proizvodom.Podsjetimo, prvi HIT proizvod je Zorina mast, poduzetnika Gorana Čipčića, no svojevrsni pobjednici su i svi ostali kandidati prve sezone koji su potpisali nastavak suradnje sa SPAR-om, te se njihova poduzetnička uspješna priča nastavila i nakon finala projekta.

U izuzetno zahtjevnim vremenima kandidatima ”Startaj Hrvatska” pružena je nevjerojatna podrška i stručna pomoć oko svih proizvodnih i prodajnih procesa, oni su dobili medijsku pažnju i pobudili interes kupaca koji sada do njihovih proizvoda mogu doći u svim INTERSPAR i odabranim SPAR trgovinama diljem zemlje.

Prijavite se u novu sezonu projekta ”Startaj Hrvatska” na novatv.hr/prijava ako maštate ili razmišljate o tome da se i vaš proizvod jednoga dana nađe na policama SPAR-a Hrvatska.