Mozaikova slušaonica: Poslušajte bajku “Orašar”
Mozaik knjiga kreće s projektom besplatnih audio slikovnica namijenjenih ponajprije najmlađim korisnicima pod nazivom Mozaikova slušaonica. Projekt je realiziran uz potporu Ministarstva kulture i medija, a cilj mu je poticati razvoj čitateljskih navika.
Projekt Mozaikova slušaonica na suvremen i jednostavan, uhu i oku ugodan i prirodan način djeci pomaže da usvoje znanja i vještine potrebne za život. Digitalno čitanje, uz listanje slikovnice, dodatno potiče usvajanje navike čitanja kod djece.
Digitalno će biti obrađene najprodavanije slikovnice Mozaika knjiga, takozvani longseleri, od odabranih Andersenovih bajki i bajki braće Grimm, preko zabavnih slikovnica za najmlađe, do onih čije smo uprizorenje imali priliku i čast vidjeti na kazališnim daskama te malim i velikim ekranima.
Prva priča u kojoj mogu uživati djeca i njihovi članovi obitelji legendarni je „Orašar“. Ovo je jedna od najpoznatijih i najljepših božićnih bajki na svijetu i teško je zamisliti Božić bez nje. „Orašara“ su mnoge generacije djece isprva upoznale u kazalištu, gledajući poznati balet Petra Iljiča Čajkovskog.
Raskošne i zadivljujuće ilustracije Patricija Alejandra Aguera Mariña čarobno uprizoruju priču o drvenom Orašaru koji se u snu djevojčice Klare pretvara u pravog mladića te s njom odlazi u magični svijet Šećerne vile.
Spikerica Mirela Matković, najpoznatiji hrvatski glas, udahnula je život u ovu nezaobilaznu božićnu priču. Slikovnicu „Orašar“ obožavat će i veliki i mali čitatelji. Uvijek iznova vodit će vas u čarobni svijet bajke u kojem je sve moguće.
Slikovnice su besplatne te lako dostupne na našim društvenim mrežama. Putem linka dolazi se do kanala na kojem su ponuđene slikovnice za slušanje. Klikom se otvaraju i listaju slikovnice, a glas prati tekst na stranici.
Slušajući priče iz slikovnica, djeca savladavaju za život potrebne vještine: govor, čitanje i pisanje. Slikovnica je prva, a time i ključna, knjiga u djetetovu razvoju, a čitanje i slušanje slikovnica od najranije dobi razvija i njeguje strast prema čitanju.
Kako bi izgradili bolje, pametnije i kreativnije društvo, medij knjige podrža slogan „Djeca koja čitaju i slušaju najbolje priče postaju ljudi koji misle“. Predstavimo našim najmlađima najljepše priče i pokažimo im čaroliju koju skrivaju slikovnice.