Što muškarci zapravo žele

Mario Goreta i njegova majka Tea Bogdan iz Podstrane zajedno proizvode kozmetiku za muškarce ”Meštar”. Osim smisla za humor, njih dvoje krasi i veliko srce. Tea je svoj život posvetila karijeri i sinu koji se vidio u košarci. No njihove životne planove naglo je prekinula vijest o Marijevoj bolesti. S 22 godine dobio je dijagnozu tumora hipofize.

 ”Prvih godinu dana sam obilazio doktore, spavao po cijele dane od glavobolja, dok me okulistica nije poslala na CT gdje mi je utvrđeno da imam vrećicu na hipofizi”, ispričao je Mario koji je tada imao 22 godine.

Liječenje je trajalo tri godine, a Tea mu je prilikom toga bila najveća potpora. Zbog dugog liječenja u Zagrebu, zapostavljen je dotadašnji život koji su vodili, ali to je za njih bila i prekretnica, jer su odlučili da će se baviti proizvodnjom kozmetike. Obitelj se okreće prirodi, a izbor pada na aromakozmetiku.

”Kad sam prvi put vidjela kod prijateljice da je napravila prirodan sapun, rekla sam da to idem probati, da mi to izgleda fantastično”, ispričala je Tea. U montiranju pogona za izradu kozmetike pomogla im je obitelj, no unatoč obiteljskoj podršci shvatili su da je konkurencija u ženskoj kozmetici kojom su se počeli baviti, prevelika, pa je uslijedio potpuni zaokret.

”Gledajući videa na YouTubeu, odlučili smo krenuti s asortimanom proizvoda za muškarce”, rekao je Mario.

Iako je muškarac, i njemu je trebalo neko vrijeme da shvati što muškarci zapravo žele kada je u pitanju njega njihova lica.

”Počeli smo otkrivati što nam sve treba za proizvodnju kozmetike i zaključili da je najbolje posjetiti frizerske salone da nam kažu što njima treba i što njihovi klijenti žele”, prisjetila se Tea.

”Svaka informacija bila im je korisna. Oni su to sve upijali, upisivali”, opisao je Siniša Šunjić, vlasnik brijačnice koji sada u svojoj brijačnici koristi njihove proizvode. Pomnim praćenjem muške njege, Mario i Tea su polako napredovali. Najveći problem im je, rekao je Mario, bio sapun za brijanje. Nakon što su ovladali formulacijama proizvoda, naišli su na novi problem. Svaki proizvod bio je drugačijeg mirisa. Metodom pokušaja i pogreške ubrzo su došli i do jedinstvenog proizvoda kojeg mogu koristili svi muškarci. ”Nakon toga se dogodio naš ‘Meštar”’, rekla je Tea.

”Meštar” nastaje u njihovom malom proizvodnom pogonu u Podstrani. Pomno izbalansiranim, prirodnim aktivnim sastojcima koji pridonose dubinskoj hidrataciji, obnovi i njezi kože lica pomaže u očuvanju svježeg i blistavog tena zahtjevne muške kože.

Nakon audicije za ”Startaj Hrvatska” na kojoj su predstavili svoje proizvode, za stručni žiri dvojbe nije bilo. Mario i Tea zaslužili su pokazati kako se snalaze u svakodnevnim izazovima na auditu SPAR-ove kontrole kvalitete. U rekordnom roku riješili su sve stavke iz audita. Na dan dolaska u Zagreb stigla je tragična vijest – preminuo je Tein otac, Mariov voljeni djed. ”Dida je bio naša najveća potpora i svaki je dan pitao što treba pomoći napraviti”, rekla je Tea.

Prilikom narudžbe Žana Lovrić, Direktorica nabave i prehrane NF1 SPAR Hrvatska rekla im je: ”Na našim policama sve je veći broj inovativnih proizvoda muške kozmetike. Sve pohvale što pratite trendove. Ali moram vam reći da je konkurencija jako, jako velika”. Dodala je kako najviše odluke o tome koju će kozmetiku kupiti muškarac, zapravo donose žene, a potom priopćila i narudžbu: ”SPAR Hrvatska od vas naručuje 1.200 komada Meštar losion protiv brijanja Picigin, 1.200 komada vrste Bagulina, 1.600 komada vrste Balatura i 4.000 komada revitalizirajuće hidratantne kreme Meštar”. ”Nismo se još susreli s tim”, komentirao je Mario. ”Nećemo ni izlaziti iz proizvodnje”, dodala je Tea.