USPJEŠNA IKEA Najprodavanija kolekcija Svartan i mesne okruglice, otvorenje outleta na proljeće?

Ikea Hrvatska tijekom treće poslovne godine ostvarila je rast prometa od 9,6 % u usporedbi s onim u 2016.

  • Fokus u budućnosti bit će na ‘više prodajnih kanala’ kako bismo Ikea ponudu učinili još dostupnijom i pristupačnijom što većem broju kupaca u Hrvatskoj, istaknuo je Stefan Vanoverbeke, direktor Ikea Hrvatska te regionalni direktor Ikea Jugoistočna Europa.

Tijekom prošle poslovne godine robna kuća Ikea Zagreb dočekala je više od 1,7 milijuna posjetitelja, a više od pet milijuna ljudi posjetilo je Ikea.hr stranicu. Ikea internetska trgovina ostvarila je više od 16 tisuća narudžbi, a većina njih stigla je iz Splitsko-dalmatinske županije, Zagrebačke te Primorsko-goranske, Dubrovačko-neretvanske i Istarske županije. Novootvoreni dostavni centar u Rijeci ostvario je odlične rezultate, što potvrđuje 670 narudžbi s više od 11.800 proizvoda koliko ih je distribuirano u dostavni centar u prva dva mjeseca rada.

Ikea kontinuirano nastoji prilagoditi svoju ponudu potrebama i željama svojih sugrađana, zbog čega je uvela novu liniju pristupačnih kuhinja Knoxhult.

Tijekom protekle godine, ukupno je prodala 5500 kuhinja. Rezultati pokazuju kako kupci u Hrvatskoj najviše vole jednostavan i moderan Ikea stil, a najprodavanija kolekcija u Hrvatskoj bila je Svartan, inspirirana urbanim okruženjima.

Od ukupno 12,2 milijuna prodanih proizvoda, 23 % čini namještaj, a 77 % dodaci. Najprodavaniji namještaj bila su Besta rješenja za dnevni boravak, s ukupno prodanih 85.532 komada. Među dodacima, i ove su godine najuspješniji bili Oftast tanjuri, koji su s 458.738 prodanih komada bili ukupno najprodavaniji prošlogodišnji proizvod.

Ikea food čini 4,8 % udjela u ukupnoj prodaji, a među najprodavanijim proizvodima bile su švedske mesne okruglice (prodane u 1.795.520 komada) te hot dogovi (674.000 prodanih komada, napravili bi kolonu od 81 kilometra poslagani jedan do drugoga).

Kao i prošle godine, robna kuća Ikea Zagreb ponovno ostvaruje značajne rezultate u području održivosti. Od prikupljenog otpada u robnoj kući, 94 % je reciklirano. Posjetitelji su također doprinijeli zaštiti okoliša i održivijoj budućnosti te su donijeli 4,1 tonu madraca za recikliranje. 95 % utrošene energije u robnoj kući dolazi iz obnovljivih izvora, a 10 % se proizvodi samostalno.

Krajem svibnja, započela je izgradnja najvećeg outlet centra u Hrvatskoj pored robne kuće Ikea Zagreb, pod imenom “Designer Outlet Croatia”.

Riječ je o projektu vrijednom 60 milijuna eura u prvoj fazi, a pokrenula ga je Ikea Centres s partnerima.

Očekuje se da će svoje prve posjetitelje dočekati tijekom proljeća 2018. godine te im omogućiti jedinstveno iskustvo kupovine u 90 trgovina. Nakon prve faze, bit će otvoreno više od 400 novih radnih mjesta.