Vječna djeca ostvarila svoj san
Mlada zagrebačka ekipa Marko Šepetavc, Mia Grbavac i Azra Hadžić Josipović nedavno su se predstavili široj javnosti svojim proizvodom ‘Daš Pops’. Riječ je o smrznutom desertu koji se može konzumirati bez grižnje savjesti, budući da ne sadrži aditive, dodani šećer ili bojila, a prilagođen je čak i bebama od šest mjeseci starosti.
Markova poduzetnička priča započela je saznanjem o intoleranciji na laktozu.
„Ideja je nastala prije 15 godina, kad sam sve svoje lude ideje odlučio staviti na papir. Jedna od tih ideja je da bih se volio baviti sladoledom. Ideja se ponovno rodila 2021. godine, kada sam dobio kćer Dašku”, započinje Marko te dodaje:
”Kad je bila stara nekoliko mjeseci shvatili smo da je alergična na mliječni protein. Kad bi konzumirala namirnice s njim, na koži bi joj se javio dermatitis. Čim smo manje koristili mliječne proizvode, dermatitis se povlačio“, kazao je Marko, koji je također intolerantan na laktozu.
No, pretvoriti ideju u proizvod nije bilo nimalo jednostavno. Unatoč izazovima, Marko, Mia i Azra nisu posustali, ostali su vjerni svom cilju – da se svaki kupac njihovog proizvoda ponovno osjeća kao dijete.
‘Daš pops?’ deserti ručno su rađeni, a pomno osmišljavana receptura na kraju je iznjedrila proizvod koji ne sadrži dodatne arome i aditive, već punoću okusa crpi upravo iz kvalitete samih ekoloških sirovina i namirnica.
Kako je Marko intolerantan na laktozu, a njegova kći na mliječne proteine, sama ideja izrade ovakvog deserta, za njega ima i osobnu notu. Smrznuti deserti pogodni su i za one intolerantne na laktozu jer ne sadrže mlijeko, nose oznaku vegan, a osim odraslih u njima mogu uživati i bebe.
Iako su vjerovali u svoj proizvod, nisu očekivali da će biti toliko popularan.
„Davno kad sam to upisao u tekicu, nisam mislio da će mi to biti primarni posao, ali prerastao je u to i sve je više dio mene“, govori Marko koji je oduvijek sanjao kako će se baviti izradom smrznutih slastica te dodaje: ”Mi smo vječna djeca i zbog toga smo odlučili raditi ovo što radimo”.
Osim što je posao postajao sve uspješniji, Marko je i proširio obitelj te dobio i sina.
„Bilo je jako izazovno, htio sam biti najbolji tata koji mogu biti, a s druge strane imaš i posao koji treba odraditi“, ispričao je sa suzama u očima.
Svoj proizvod, Marko, Mia i Azra predstavili su na audiciji za „Startaj Hrvatska“.
„Teško se probijati u prodaji. Uvijek si na početnoj poziciji koja traje dosta dugo i nikako da dođeš do odskočne daske, a ovaj je projekt upravo to“, kazao je.
Njihovi se proizvodi nalaze na policama SPAR-a.
„Doći na police ovako velikog lanca kojeg svakodnevno posjećuje mnogo ljudi, nešto je što nismo mogli ni zamisliti niti u najluđim snovima. Jako smo uzbuđeni oko ovoga i jedva čekamo reakcije i dojmove kupaca. Nadamo se da će svatko naći neki okus za sebe. Sada će i oni intolerantni na laktozu sebi moći izabrati svoju slasticu“, rekao je Marko.