PUTNICI 21. STOLJEĆA Pročitajte čime se sve bave prvih 24 sata odmora

Prva 24 sata ključna su za odmor jer 46 % putnika koji su sudjelovali u globalnom istraživanju vjeruje da prvi dan određuje raspoloženje cijelog odmora, dok jedna četvrtina putnika iz Hrvatske (28 %) tvrdi da prvi sati mogu presuditi je li cijelo putovanje uspješno ili ne.

Kako zapravo izgledaju ovi sati? Koji su nam prioriteti prvi dan odmora? Odgovaraju li naše nade, brige i očekivanja prije putovanja stvarnosti? Booking.com, svjetski lider u povezivanju putnika s najnevjerojatnijim smještajnim objektima, proveo je istraživanje na uzorku od 18.000 putnika iz 25 zemalja diljem svijeta kako bi istražio što se zaista događa u prva 24 sata odmora.

Odgovori ispitanika na pitanje o najvažnijim aktivnostima prvog dana odmora dočaravaju zanimljivu sliku o putniku 21. stoljeća. Tradicionalni elementi poput raspakiravanja (68 %), pregledavanja smještaja (60 %) i planiranja aktivnosti za sljedeći dan (53 %) zauzeli su prva tri mjesta ispitanika globalnog istraživanja. Ispitanici iz Hrvatske najvažnijim aktivnostima prvog dana odmora smatraju odlazak na kavu, pivo ili čašu vina (68 %), raspakiravanje (61 %) i popodnevno drijemanje (55 %).

Globalno istraživanje također pokazuje koliko je uloga tehnologije važnija u našim aktivnostima na odmoru u odnosu na prije.

  • savršena fotografija za društvene mreže (27 %, a čak 37 % među ispitanicima od 18 do 34 godine, kod ispitanika iz Hrvatske 21 %)
  • čitanje online recenzija za restorane (26 %, kod ispitanika iz Hrvatske 14 %)
  • upoznavanje novih osoba /pokušaj stvaranja novih prijateljstava (24 %)
  • učenje jezika (16 %)
  • naručivanje posluge u sobu (15 %)
  • slušanje playliste za odmor (13 %)
  • provjera poslovne e-pošte (10 %, kod hrvatskih ispitanika također 10 %).

Kad je riječ o vremenu potrebnom za ove aktivnosti, rezultati istraživanja pokazuju da se fotografiranje za društvene mreže, provjera poslovne e-pošte i naručivanje posluge u sobu događaju prije tradicionalnijih aktivnosti poput uživanja u prvom sladoledu na odmoru i kupanja u bazenu – 47 % putnika pojede prvi sladoled unutar prvog sata i samo 19 % ode na bazen, dok 54 % fotografira, 56 % provjerava e-poštu i 57 % naručuje poslugu u sobu u istom vremenskom razdoblju.

U prva 24 sata odmora, aktivnosti koje uključuju smještaj zauzele su visoka mjesta na popisu prioriteta putnika. Pregledavanje smještaja na drugom je mjestu (60 %) dok više od trećine putnika (36 %) tvrdi da im je jedna od najvažnijih stvari prvi dan testirati krevet skakanjem po njemu ili drijemanjem.

Prema ulozi udobnosti našeg privremenog doma na odmoru, ispitanici su naveli najvažnije stvari koje u prva 24 sata iskoriste u svom smještaju. Putnici iz Hrvatske imaju sljedeće prioritete:

  • udoban madrac (52 %)
  • predivan pogled (48 %)
  • obilan doručak (41 %)
  • klimatizirana soba (37 %)
  • srdačan doček domaćina (33 %)
  • jedna trećina putnika (30 %) slaže se da prvi dan putovanja određuje raspoloženje za cijeli odmor
  • 21 % ispitanika smatra da je savršena fotografija za društvene mreže važnija nego nekad prije.

– Odmor je vrijeme u kojem možemo putovati u nova odredišta, doživjeti nova iskustva i odmoriti se od rutine svakodnevice. Očekivanja su često visoka i uz sve što želimo vidjeti i doživjeti, mnogo toga ovisi o prva 24 sata. Naša je misija omogućiti ljudima da istraže cijeli svijet i to uključuje pomoć u nastojanju da prvi sati odmora ispune, ako ne i premaše, njihova očekivanja. Smještaj je zajednička komponenta svakog odmora pa, bilo da želite imati Wi-Fi, obilan doručak svaki dan ili vam je važan samo predivan pogled, mi vam olakšavamo da pronađete idealan smještaj te razvijamo napredna tehnološka rješenja koja vam boravak u odredištu čine iznimno jednostavnim od samog početka, kaže Pepijn Rijvers, direktor marketinga u Booking.com.

Booking.com je vodeća svjetska stranica za online rezervaciju smještaja koja jamči korisnicima najbolje cijene za sve vrste smještaja – od manjeg privatnog smještaja do luksuznog smještaja s 5 zvjezdica. Booking.com ima i vlastitu službu za korisnike koja je dostupna 0-24 kako bi gostima pomogla na njihovu jeziku i osigurala im izvrsno korisničko iskustvo.