Svjetski dan sladoleda
Ususret Svjetskom danu sladoleda, Ledo je otvorio Kornet želja, svojevrsnu vremensku kapsulu ispunjenu nostalgijom i kreativnošću. Preko 700 ljudi od ukupnog broja posjetitelja prošlogodišnje izložbe, postavljenje u čast 65. obljetnice Leda, ubacilo je svoje ideje i prijedloge novih okusa u Kornet želja, čime je ovaj eksponat ne samo evocirao lijepe uspomene već i pokazao maštovitost vjernih Ledovih potrošača.
“Osim nostalgije, Kornet želja otkrio nam je i želje za novim okusima, a među najpoželjnijima istaknuli su se okusi limuna, kave, crnog ribiza, lavande, smokve, marakuje, oraha, pa čak i ružinih latica. Hoće li se oni nekada u budućnosti pronaći u Ledovim škrinjama, ostaje za vidjeti, ali jedno je sigurno – nastavit ćemo slušati vjerne ljubitelje sladoleda i truditi se ispuniti njihove želje”, poručila je Robina Husajina Tunjić, brand building direktorica u kompaniji Ledo plus.
Zašto baš ‘kornet želja’?
Kornet želja na izložbi je bio posveta i samome kornetu koji je sa svojih 57 godina, koliko slavi ove godine, jedan od najdugovječnijih Ledo sladoleda. Iako je Ledo kornete počeo proizvoditi sad već davne 1967., i danas je riječ o jedinstvenom proizvodu na tržištu. Naime, Ledo kornet je obožavan, među ostalim, zbog svog dna ili, kako neki od milja zovu ‘špica’, u kojem se nalazi čokolada.
A kako povijest piše zanimljive priče, tako je zanimljiva i priča o tome kako je uopće nastao kornet. Legenda kaže da je na Svjetskoj izložbi slatkiša u St. Louisu 1904. Ernest A. Hamwi, doseljenik u SAD, prodavao slatke zalogaje nalik na vafle. Kad je sladoledar pored njega ostao bez posuda u kojima je posluživao sladoled, Hamwi je smotao svoju oblatnu u oblik korneta i ponudio mu je, pa je tako i nastao format kakav danas poznajemo. Dodatni izvori upućuju čak i na ranije porijeklo korneta, pripisano Agnes B. Marshall, koja ga spominje u svojoj kuharici iz 1888., pod nazivom “korneti s kremom”.
Kao najveći domaći proizvođač sladoleda, Ledo je obilježio živote brojnih generacija. Povijest ove kompanije isprepletena je s djetinjstvima i mladostima mnogih koji su odrasli uz Ledo sladolede. Nostalgija koja se osjeća u Kornetu želja potvrđuje dugu tradiciju i brojne lijepe uspomene koje su Ledovi proizvodi pomogli stvoriti.
Posjetitelji su tako poželjeli povratak legendarnog Punča, Zagija i Nogometne lopte, sladoleda koji su bili neizostavan dio mnogih djetinjstava. Zagi kornet nastao je povodom Ljetne Univerzijade 1987., a ime je dobio po maskoti Univerzijade, vjeverici Zagiju. Nogometna lopta bio je sladoled od vanilije upakiran u ambalažu oblika nogometne lopte koja je nakon konzumacije služila i kao igračka, dio mnogih bezbrižnih ljetnih dana. Neki su se, primjerice, sjetili i drugih ‘retro’ okusa. “Imam već dosta godina (77), ali još uvijek se sjećam sladoleda Eskimo (dva keksa i unutra sladoled). Ako je moguće, voljela bih da se ponovi”, glasi jedna od poruka.
Uz brojne retro okuse, bilo je pregršt pohvala i za okuse u kojima danas uživa veliki broj potrošača. “Lijepo, Snjeguljica, King i Quattro još uvijek su broj 1. Želim puno uspjeha, uz pozdrav”, poručio je tako jedan od posjetitelja izložbe.
U Kornetu želja, osim omiljenih sladoleda, našao se i Ledo centar, kultni zagrebački lokal popularan osamdesetih godina prošlog stoljeća. Ovaj lokal ostao je simbol ne samo najboljih sladoleda već i nezaboravnih druženja. Bio je dom sladolednim kupovima od sedam kuglica, sladolednim špagetima i stroju za izradu Fantazije – sladoleda koji je prvi put spojio okuse vanilije sa zamrznutim voćem i zrncima kave. Poruke poput “Želimo Ledo centar”, “Sjećamo se sladoleda u obliku špageta” i “Sladoled fantazija bio je najbolji” jasno su pokazale nostalgiju i želju za ponovnim otvaranjem Ledo Centra. Ovaj snažan interes potaknuo je formiranje tima koji će preispitati mogućnosti i ozbiljno razmotriti ponovno otvaranje Ledo Centra u budućnosti.
„Ledo ozbiljno uzima u obzir želje svojih potrošača i istražuje sve opcije koje bi mogle odgovoriti na njihove zahtjeve. Kako bismo dodatno proslavili Svjetski dan sladoleda, koji se obilježava svake godine treće nedjelje u srpnju, u petak, 19.7, ćemo naše sugrađane koji se u popodnevnim satima zateknu u prometu na lokaciji nedaleko naše proizvodnje, kao i prolaznike u centru Zagreba, kod Trga hrvatskih velikana, razveseliti i osvježiti dijeljenjem omiljenih Ledo sladoleda”, najavila je Robina Husajina Tunjić.
Ledo plus najveći je hrvatski proizvođač sladoleda i zamrznute hrane s tradicijom duljom od 65 godina, a koji zapošljava više od 1000 stručnjaka. U rujnu 2021. Ledo plus postao je dio Nomad Foodsa, najveće europske kompanije za zamrznutu hranu.