Androgena femme fatale u kampanji Hippy Gardena obara s nogu

Poput igre šaha, crna kraljica hrvatske mode, Đurđica Vorkapić iznova uspješno vodi igru i impresionira sa svakim novim projektom.

Vizija i koncept kampanje poznatog fotografa Šime Eškinje odlično se slaže s ovogodišnjom kolekcijom Hippy Gardena koju karakteriziraju neboje, asimetrične linije i široki spektar gotovo nespojivih materijala poput alpaka vune, eko kože te svile.

Kolekcija je apsolutni hit, a njenom uspjehu zasigurno su pridonjeli jedinstveni modni dodaci i obuća.

Široki spektar prikazanih odjevnih predmeta omogućuju neograničene mogućnosti kombiniranja u modnoj igri, dok je šah-mat ove sezone zadan raznolikim modnim dodacima.

Naime, it komadi ove zime su efektne i udobne čarapa-čizme koje su osvojile trendsetterice, a dizajnirane su u  nekoliko varijanti poput onih od baršuna, neoprena ili svjetlucajućeg metalik materijala kako bi zadovoljile svačiji ukus.

Također, gumene čizme, koje su postale poput zaštitnog znaka brenda, ove zime imaju print stabla.

Nemoguće je zaobići i multipraktične ruksak torbe od eko kože s raznim metalnim detaljima, torbe za laptop, komplementirajuće mini torbice te novčanike čineći ih sjajnim kompletom minimalističkog dizajna vrhunske izrade.

Zasigurno najneobičnije su jedistvene kragnice od baršuna, svile i kože koje su predstavljene kao novitet brenda, a odlično su zaokružile cijelu viziju zimske kolekcije.

Fotografiju, sad već tradicionalno, potpisuje Šime Eškinja, dok je za šminku zaslužna vizažistica Sanja Agić, a za frizure frizerski salon Studio Evelin pod vodstvom Evelin Benković. Odabir lica kampanje pao je na svima poznatu voditeljicu Marina Medven Pulić koja, iako neprepoznatljiva u ulozi androgene femme fatale, novim vizualima obara s nogu.