FOTO Poznate manekenke skinule sve osim – naočala!
Pariški modni brend Durié predstavlja svoju prvu, limitiranu kolekciju naočala naziva Boulevard Beaumarchais.
Crno-bijeli uzorak naočala poslužio je kao inspiracija modnom fotografu Šimi Eškinji koji je, vodeći se motom „Nothing to wear but Durié“, snimio zavodljivu i senzualnu kampanju s poznatim manekenskim imenima u glavnoj ulozi.
U vrlo kratkom periodu Durié naočale osvojile su mnoga poznata imena pariške modne scene, a od ove zime u ponudi su i u Zagrebu, gdje će zasigurno osvojiti brojne modne zaljubljenike.
Kampanja „Nothing to wear but Durié“ Šime Eškinje ogolila je poznata imena hrvatskih i svjetskih modnih pista.
Marina Mirt, Lidija Lešić, Jelena Rundek, Antonija Gogić, Anastazija Đurić, Patrik Cvetko i Nikola Kamenarić skinuli su sve sa sebe i pred objektivom našeg cijenjenog modnog fotografa pokazali kako je dobar osjećaj nositi samo Durié naočale.
Naočale se mogu pronaći u pet različitih modela, a ručno su proizvedene u Sloveniji i Italiji. Osim originalnog printa i ručne izrade, odlikuju ih i visko kvalitetna stakla s UV zaštitom 400.
Durié je novi brend, osnovan 2017. godine sa sjedištem na pariškoj adresi u Boulevard Beaumarchais, po čijem imenu je i prva kolekcija naočala dobila ime. Iza imena branda stoji Dushka Durie, dugogodišnja dizajnerica grafičkih motiva i tekstila.
Pored iskustva u različitim oblastima grafičkog i modnog dizajna, raznolikosti svog izraza i posvećenosti detaljima, Dushka Durie najveći izazov pronalazi u postizanju neočekivanih efekata uz pomoć printa i boja. Inspiraciju za svoju prvu kolekciju Durié naočala pronašla je u neo-pankerskom razdoblju chic osamdesetih, nošena na valu glazbe čiji beatovi krase novovalni elektronski zvuk. Buka, moda, punk, osamdesete, Pollock i Keith Haring stvorili su ovu kolekciju pod budnim okom Dushke Durie. So, let’s dance with Durie!
Make up kampanje potpisuje Mihaela Dodić, a za kosu modela bio je zadužen Darijo Šuta za GT Salon.