FOTO Boudoir predstavlja novu kolekciju “Spell to Sell”
Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva, koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.
Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten sa pret-a-porter kolekcijom u službi potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije Spell to Sell.
Dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa, super kompjutera koji kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software, a ove dizajnerice su prve u Hrvatskoj odabrane da isprobaju inovativni program i uključe ga u kreativni proces.
Boudoir Couture kolekcija Spell to Sell, predstavljena je inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić.
Kampanja za Boudoir kolekciju snimljena je u suradnji s najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem, te kompletnim timom: Saša Joković (make up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (styling), Model Matea (Colors Model Management).