LJEPOTA I ISKUSTVO Američki brend izabrao zavodljivu pjevačicu za zaštitno lice
Iako će uskoro zakoračiti u peto desetljeće života, Jennifer Lopez je postala zaštitno lice američkog brenda Guess i pritom zaslužila laskavu titulu Guessove djevojke.
“Kad me Paul Marciano zamolio da postanem nova Guess djevojka, bila sam oduševljena i uzbuđena što sam dio takvog brenda kojeg volim još od tinejdžerskih dana. Za mene je ogroman kompliment što sam odabrana za kampanju Guess proljeće 2018”, izjavila je Jennifer Lopez.
Kampanja koju je režirao Paul Marciano, suosnivač tvrtke Guess?, Inc., a fotografirala modna fotografkinja Tatiana Gerusova inspirirana je životom popularne J.Lo. Kampanja je snimljena u elegantnoj vili, a na zanimljive kadrove je značajno utjecao osobni stil zavodljive pjevačice.
“Jennifer Lopez je san svake Guess djevojke! Ona je izuzetna umjetnica, ikona i simbol senzualnosti”, ističe Paul Marciano te je dodao kako utjecaj Jennifer Lopez i dalje raste i ova kampanja slavi pojam ženske ljepote, ali i talenta koji se stječe kroz životno iskustvo.