UDOMI Nova kampanja Prijatelja životinja snimljena u suradnji s braćom Vidović
Braća Filip i Luka Vidović plijene pozornost zbog svojih glumačkih i iluzionističkih kvaliteta, a surađujući s udrugom Prijatelji životinja našli su se zajedno pred kamerama kako bi udružili snage za napuštene životinje i pozvali sve da dožive magiju koju donosi udomljavanje.
Simpatičan dvojac u dojmljivom videu, u kojemu sudjeluju i plesačica Sara Ugrinić, brejkdenser Juraj Horvat i iluzionist Aryan Ivanković, kroz obrtanje uloga potiče gledatelje da se postave u situaciju napuštenoga psa i njegov težak put do novog doma. Osim u videu, braća Vidović i pas Lola pozivaju na udomljavanje i na fotografijama za jumbo plakate koji će biti postavljeni u Zagrebu, Osijeku i drugim gradovima.
„Tužan sam što ljudi napuštaju svoje životinje i ostavljaju ih da se same snađu, iako su svjesni da će završiti pod kotačima automobila ili u kavezu pretrpanih skloništa. Ova kampanja prava je prilika za pokazati ljudima kako bi to bilo da su uloge obrnute i koliko je važno pokazati humanost”, ističe mađioničar Luka Vidović.
Filip Vidović, „Ciganin, ali najljepši” u trenutačno popularnoj predstavi, dodaje: „Moja kujica Lola, također sudionica kampanje, udomljena je iz skloništa i to smatram najboljom odlukom koju sam donio. Životinje nisu predmeti, nego svjesna živa bića i članovi obitelji. Ne kupujte pse ni bilo koje druge životinje, već udomite napuštenoga psa ili mačku i učinite dobro djelo.”
Kampanjom „Udomi” želi se naglasiti važnost udomljavanja i potaknuti ljude da se odluče na udomljavanje životinja iz skloništa umjesto na kupnju, čime podržavaju selektivni uzgoj i trgovinu živim bićima. Psi u skloništima nalaze se pod stalnom veterinarskom skrbi, cijepljeni su i kastrirani, a to su samo neke od prednosti udomljavanja naspram kupnje.
Kampanji Prijatelja životinja pridružuju se Sklonište za nezbrinute životinje Grada Zagreba u Dumovcu, gdje je sniman video, i Udruga Pobjede iz Osijeka, a uz podršku Mreže za zaštitu životinja. Sklonište u Dumovcu trenutačno na skrbi ima oko 200 pasa koji su završili u skloništu jer ih je netko napustio, a i druga skloništa u Hrvatskoj puna su pasa koji čekaju dom. Kada bi svi koji razmišljaju o kupnji odabrali udomljavanje, sva skloništa bila bi prazna.
Organizatori kampanje vjeruju da će ove izravne humane poruke doprijeti do što većega broja građana i rezultirati odgovornijom skrbi za životinje. Napuštanje životinja sramotno je i okrutno zlostavljanje, što se kažnjava novčanim iznosom od 15 do 30 tisuća kuna.
Pridružimo se Luki i Filipu u porukama kampanje „Udomi” i recimo NE napuštanju, NE kupnji i veliko DA udomljavanju životinja.
Ana Mihalić je fotografirala i obradila fotografije, vizažistice su Petra Sever i Andrea Leko, a video je snimio i montirao Roberto Turk.