Predstavljena unisex kolekcija “Trading Game” streetwear brenda Chypka

U klubu Opera predstavljena je nova kolekcija brenda Chypka.

Sve popularniji zagrebački streetwear brend oduševio je mnogobrojnu publiku predstavivši jednu potpuno novu modnu igru u  kolekciji Trading Game, u kojoj se posebno ističu hoodice sa Chypka natpisom na čičak koji se mogu mijenjati. Uz već prepoznatljiv motiv čipke, zagrebački dvojac Tadija Glasnović i Nikola Zorotović, ovoga su puta osimislili unisex kolekciju u koju su po prvi puta ubacili i boje.

Zagrebački streetwear brend na sceni je skoro dvije godine. Modne zaljubljenike i ljubitelje sreetwear stila osvojili su modelima koji vrhunski spajaju urbano i tradicionalno, jednostavnim i upečatljivim komadima odjeće koji na sebi nose tradicionalno ručno rađeni motiv hrvatske čipke.  

„Ova kolekcija ima dosta noviteta u sebi pa smo ju odlučili i prikazati na potpuno drugačiji način. Izabrali smo klub Opera da dobijemo tu atmosferu koju smo htjeli i koja u potpunosti odgovara priči našeg brenda. Ono što nas je posebno dirnulo je bila naša publika koja je došla obućena u sve naše dosadašnje modele, tako da je pola kluba doslovno bilo u Chypki. To nam jako puno znači i daje nam ogroman poticaj za dalje“, izjavili su Tadija Glasnović i Nikola Zorotović.

Cijela priča osmišljena je tako da se uz kupnju hoodice dobivaju dva različita logo-natpisa, dok se posebno mogu kupiti natpisi u drugim bojama i kombinacijama. Kolekcija je osmišljena tako da su, osim jedne haljine, svi modeli unisex u veličinama od XS do XXL. Ovoga puta odlučili su se maknuti od dosadašnje crno-bijele varijante te se u kolekciji nalaze modeli u boji breskve, plavoj i žutoj. Od ove revije započeli su suradnju i sa Nossom, te su uz najnoviju kolekciju, svi modeli ekskluzivno, dan prije svjetskog predstavljanja, nosili najnovije Jordan tenisice, koje u proizvodnji nisu bilie punih 18 godina.

Ideja Chypke rođena je u mislima dvojice prijatelja početkom 2016. Jedan je tattoo artist i entuzijast ulične mode, drugi dizajner i proizvođač odjeće i tkanina. Uz pomoć male skupine bliskih prijatelja i istomišljenika, odlučili su udružiti snage i uspostaviti prvu marku odjeće takve vrste u našoj zemlji i regiji.

Svi oni su visoko kreativni pojedinci i umjetnici, odgajani na ulici i od ulice, a fokus njihovog brenda je na spajanje moderne ulične mode s tradicionalnim motivima naših predaka. Hrvatska čipka potječe s otoka Paga, Hvara i iz grada Lepoglave. Svaki motiv i dizajn šalje snažnu poruku o jedinstvu, poniznosti i življenju vrijednog, skromnog i anonimnog načina života.

Foto: Dino Sertović i Marin Vranjican.