Moć društvenih mreža: Kako su Jaxon i limeta zeleni zmaj zapalili internete

Jaxon ima dvanaest godina i svoju omiljenu igračku.

“Greenie” je njezino ime, a radi se o zmaju zelene boje, onako “limetastom” ponajviše.

Problem je nastao prije mjesec dana kad je Kelli Brown, Jaxonova vlasnica jer, da, Jaxon je njezin kućnu ljubimac, pas, saznala da se “Greenieji” više ne proizvode.

@kelnkass se putem društvene mreže obratila za pomoć proizvođaču @PetSmart:

Kupit ćemo sve koje su vam ostale, ako ih imate!

Kelli se nadala da će djelatnici PetSmarta naći barem jednog u nekom od skladišta, no ni u snu se nije nadala takvoj potražnoj akciji.

Stotine tviteraša uključile su se u potragu za omiljenom igračkom izbirljivog seniora. Pljuštali su prijedlozi o zamjenskim igračkama, no to nije dolazilo u obzir. Jaxon svojedobno, naime, nije prihvatio ni bliskog “Greeniejevog” rođaka koji je također bio zmaj, ali je bio crveno-žut.

Nakon što je stisnuo RT i sam “Dogfather”, Matt Nelson, koji piše za “We Rate Dogs”, jedan od djelatnika PetSmarta podijelio je objavio u Facebook grupi svoje tvrtke i ubrzo su zaposlenici počeli pretraživati skladišta za jednim vrlo posebnim limeta zelenim zmajem.

Epilog: Jaxon je zaprimio paket kakvom se nije nadao, a u njemu ne jednog, ne dva, nego čak osam, OSAM, “Greenieja”, zajedno s personaliziranom porukom i… wait for it, grickalicama.

O, happy day!